..........By writing I create an identity for myself . Without it I wouldn't feel being anybody, thus a personality...........

I made this widget at MyFlashFetish.com.

NO TITLE!!

kejadian nie berlaku kt satu kdai makan nie. aku mlz la nk seb0t kedai mkn mane. tp yg pasti'ye kdai mkn nie bukak 24 jam. 0k la, cite die mcm nie, aku mmg slalu 0nline kt situ, (pkai lapt0p aku la). maklum la, da kate p0n 24 jam, mesti ar n0 hal punye klau nk d0k sampai pagi. hahaha n lagi 1, klau aku lpak situ, memang jarang ar aku 0rder mkn c0z slalu'ye sbl0m dtg kdai 2 aku da mkn da kt uma. (hehe save budget siket). s0 aku 0rder min0m jela. bla..bla..bla.. then pd 1 ari nie, mse nga lpak situ, tibe2 aku lapar plak. s0 aku 0rder la mkanan. aku 0rder nasi paprik, die ckp xde c0z tukang masak kt situ mamak. s0 aku paham2 jela, then aku tnye la ape yg ade , n  bla..bla..bla.. last2 aku 0rder nasi g0reng kamp0ng jew. perghh k0wg nk tau x? die punye masakan mmg 't0p' giler la. hahaha t0p sgat k0t sampai aku rse nk maki jew tukang masak die. haha pasal ape? jap2 nk tunjuk siket masakan die 2.


ha, ni la die masakan 2 (nasik g0reng kamp0ng).
haha cube k0wg belek bt0l2.da la langs0ng xde bahan,
(mks0d aku mcm daging, ayam n bla..bla..bla.)
yg ade cili jew banyak, nk mkn ape cm2??
perghh sumpah aku ilang slera nk mkn mse 2.
mamak tu p0n 1, masak mcm x ikhlas aje.

 DAMN!!

p/s : sbbkn da 0rder punye pasal, aku mkn jela. 2 p0n siket jew.
n lagi 1 nk habaq, s0ri la makcek ye,
lpaz nie sumpah saya xkn 0rder mkn2 lagi!!!



No comments:

Post a Comment