..........By writing I create an identity for myself . Without it I wouldn't feel being anybody, thus a personality...........

I made this widget at MyFlashFetish.com.

New chapter of my life. =)


haa skunk nie da tak mcm dulu da. banyak benda da berubah. yg paling dasyat sekali, skunk nie aku kena belajar cara hidop berdikari. :O haha 0k la 2 kan, at least aku tak la bergantung kt mak ayah aku lagi. 4 u all inf0rmati0n, aku da tak dud0k sebumb0ng ngn mak ayah aku da. haha 2 kire berdikari la kan? :p kalau dulu aku bang0n tid0 jew, makanan sume da siap tersedia, tapi sekarang da rasa laen mcm jew. bg0n tid0 jew, da kena pikir mcm2 benda yg nk beli. huh! semak bt0l. tp nk wat cmne ? maybe nie jela jalan t0k aku menc0rak masa depan aku. hahaha (p0y0 giler). aku sedar bukan aku s0wg jew yg lalui semua nie. ramai lagi kt luar sana yg da rase mcm mane hid0p berdikari n maybe ade yg lebih ter0k dari 2. wh0 kn0w? s0, apa2 yg berlaku, aku tetap akan ter0zkn hid0p aku. bak kata pepatah, 'di mana ada kemahuan, di situ ada jalan' . haktuih !

No comments:

Post a Comment