..........By writing I create an identity for myself . Without it I wouldn't feel being anybody, thus a personality...........

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Kehidupan di Metropolis.


B0SAN! kehid0pan yg amat b0san bagi aku. kn bag0z kalau ayah aku x pindah uma kt sini. arghh! tensi0n'ye tinggal kt sini. aku lagi suke tinggal di tempat lame aku (masjid tanah) berbanding kt sini. kt sane kawan2 aku ramai. x macam kt sini, susah'ye nk carik kawan. yela kn, da kate p0n metr0p0lis, sume 0wg sib0k ngn hal masing2, mengejar impian masing2, sampaikan di0wg xde mase nk lepak ngn kawan2. if ade yg melepak p0n, 2 sume'ye budak2 yg still bersek0lah. aku bukan'ye budak sk0la lagi. xkan aku nk jadi budak2 then j0in di0wg lepak? erghh..! s0 bile mlm jew, trpakse la aku abezkn mase aku dgan surfing tenet tiap2 hari. adehh sumpah b0san weiii, tp nseb baek la tiap2 mlm minggu ade jew member2 aku yg ajak gi tg0k cinema. huh! hilang la siket b0san aku nie. kalau x, maybe skunk nie aku da jadi giler. hahaha (p0y0 jew) 0k la, aku da xtau nk taip ape lagi. da xde idea da nie. hee k bye..  =)

No comments:

Post a Comment