..........By writing I create an identity for myself . Without it I wouldn't feel being anybody, thus a personality...........

I made this widget at MyFlashFetish.com.

MIMPI JUMPE DIA.. =)


wah! aku mimpi jumpe die la. da lame bt0l aku x jumpe die tp tibe2 b0le jumpe dlm mimpi plak. haha mungkinkah aku asek teringat kt die..? rasenye xde p0n. 0r maybe die yg pkirkn aku k0t sampai b0le mas0k dlm mimpi aku. hahaha (perasan). haa wad ever la. tp yg pelik'ye dlm mimpi 2, aku just nampak die dari ja0h jew. tp xde la ja0h sgat (30 metre k0t). mase 2, die dgn kawan2 die nga berb0rak2. then bile aku nk dtg kt die, baru sampai pertengahan jalan, aku patah balek pastu aku nampak die senyum kt aku. lepaz 2 jew, aku tr0z terbang0n dari tid0. hah? apakah makne d'sebalik mimpi nie? adakah ianya hanye sekadar mainan mimpi ataup0n ade makne lain? =.="

No comments:

Post a Comment